neděle 8. prosince 2013

Phone Cases

Konečně mi někdo napomohl s tématem dalšího článku, já jsem totiž bez nápadů. 
Takže dneska to budou obaly na mobil. Pokud máte iPhone, tak máte asi nejlepší výběr obalů, protože je iPhone nejprodávanější a nejžádanější, tak se na něj vyrábí  nejvíce obalů. Ještě na Samsung Galaxy SIII seženete docela dost obalů. 
 
^^

Pokud chcete sehnat nějaký hezký kryt na iPhonev kamenném obchodě, tak to bude jednoznačně Claire's. Bohužel se budete muset smířit s vyšší cenou a né uplně skvělou kvalitou. Pravda ale je, že obaly tam mají hezké. Ceny se pohybují okolo 500,-
Já osobně mám z Claire's dva obaly, jeden kytičkovaný, který jsem měla opravdu ráda a druhý 'bodlinkovaný'. Kytičkovaný se mi začal nejdřív loupat, potom praskat a nakonec když jsem ho chtěla sundat, tak to za boha nešlo. Takže skončil tak, že jsem jednu část musela rozlomit, abych vůbec Iphone vysvobodila. 
Bodlinkovaný se třpytivými kamínky mám teprve pár týdnů a bodlinky už začaly když to tak řeknu 'rezivět' ? Navíc se mi z něj uvolňují ty kamínky, takže prostě kvalita na nic.
 
Dále jsou v obchodních centrech takové ty stánky, ve kterých také seženete obaly. Tam seženete obaly v podstatě na všechny obaly, ale budete se muset smířit s tím, že budou obyčejné.


A potom tu máme internetové stránky, já osobně mám ráda tyhle -> miniinthebox.com  a Wish (aplikace na mobil) 
Existují i stránky, kde si můžete vytvořit svůj vlastní kryt a když zadáte do googlu - create a ohone case
určitě vám to nějaké stránky najde.


<3


-


♥︎Nuty♥︎ | via Tumblr

#.

#.

                                                                                                       



Žádné komentáře:

Okomentovat