středa 11. prosince 2013

Christmas TAG

Vánoce jsou za dveřmi a já jsem si řekla, že bych mohla udělat nějaký zimní TAG, už jsem sepisovala otázky z videa od Bethany, když jsem si všimla, že se otázky shodují s tagem od Dommie. Hledala jsem tedy jiný a našla jsem vánoční. 
Untitled
1. Těšíš se na Vánoce?
Hrozně moc, miluju vánoční atmosféru, na tyhle Vánoce se těším mnohem víc než na které jsem se kdy těšila, vůbec ale nevím proč.

2. Oblíbená vzpomínka z Vánoc? 
Já vánočních vzpomínek moc nemám, ale pamatuju si, že když mi bylo tak 7, dostala jsem velký kočár pro panenky  jako měla Popelka a byla jsem neskutečně šťastná, že jsem nemohla ani spát a ještě v noci jsem si s ním hrála.

3. Nejhorší dárek co jsi dostala? 
Žádný dárek pro mě nebyl nejhorší, protože jsem za každý ráda. Kdybych si ale měla vybrat, tak to asi bude nějaká nezáživná kniha od babičky (knihy ale miluju).

4. Nejoblíbenější vánoční písnička?
Tak to bude určitě Mistletoe a All I want for Christmas is you od Justina Biebera.

5. Jaký máš oblíbený balící papír?
My doma momentálně máme jen jeden a to je nějaký vínovo - zeleno různý z Ikeii, ale hrozně se mi líbí.

6. Oblíbená vánoční barva?
To je určitě vínová, červená a zlatá.

7. Jaká je tvá oblíbená věc na Vánocích?
Vánoční atmosféra a také to, že se celá naše velká rodina sejde, cukroví a samozdřejmě dárky.

8. Zdobíš si na Vánoce pokoj?
Já mám po celý rok pověšené nad postelí světýlka, ale určitě se snažím ho vyzdobit, i když to většinou není žádná sláva.

9. Oblíbený vánoční film?
Na tuhle otázku se mi hrozně špatně odpovídá, protože jsem zjistila, že jich moc oblíbených nemám. Já osobně nenávidím film Grinch, asi jste se teď zhrozili, ale já ho prostě nenávidím. Z mého dětství ale miluju klasickou Popelku a každé Vánoce se na ní podívám, dále shlédnu nějaký ten vánoční film/pohádku, kterých všude vždy dávají miliony.

10. Kdyby jsi mohla koupit dárek jen jedné osobě, kdo by to byl?
Určitě na 10000% moje mamka.


Žádné komentáře:

Okomentovat