neděle 1. prosince 2013

Hello December

Máme tu poslední měsíc roku 2013, jak se říká, prosinec je takový pátek celého roku.
Miluju Vánoce, vánoční atmosféru a vše co se Vánoc týká. U nás v Praze zatím sníh není, ale řekla bych, že ho můžeme v nejbližší době očekávat. Nedávno jsem byla se ségrou kupovat zimní bundu, rovnou jsme se prošly po Václavském náměstí a koupily si Trdelník a perníkové latte ze Starbucksu.
Díky tomu, že jsem v deváté třídě, mám ale hodně učení, úkolů a testů, což mi dost kazí náladu a nemám vůbec na nic čas.

R A W R

Mamka si stěžovala, že chodím hrozně nalehko, tak jsem si postěžovala, že mám jen jeden svetr. 
Tak mi trochu naznačila, že bych jich mohla mít víc, tak snad se mnou v nejbližší době půjde nakupovat, haha.To mi připomíná, že mám už delší dobu vybrané džíny do pasu z Topshopu. 
Moje velké vánoční přání je piercing do spodního rtu, sice se toho hrozně bojím, ale o tom už někdy jindy.

Pár zimních outfitů :
Winter coat



• Girls, clothes  | via Facebook



Follow me | Heart it 🎄


Winter


Žádné komentáře:

Okomentovat