úterý 10. prosince 2013

New in - December

Po dlouhé době mám konečně něco nového, takže jsem šťastná jak blecha. První obchod do kterého jsme se sestrou zavítaly byl Topshop. Už předem jsem měla vybrané vyšší džíny, tak jsem si je ještě jednou zkusila a rovnou jsem je brala, ségra si je ale zkusila taky a usoudila, že je chce. Takže už máme stejnou bundu, boty, legíny a džíny :-D no nic. Vybraly jsme si ještě krajkované ponožky, které v Topshopu mají dvoje za cenu tří  za 250,- tak jsem si já vzala jedny a ségra dvoje (Prý už jich mám dost, pff). 
Ještě jsem si zkoušela vínový dres, ale ten mi byl velký a tak jsem si ho nekoupila. Tak jsme popíjely bubble tea a čekaly až na nás dojde řada na zaplacení. 
Po té jsme šly do H&M s tím, že si koupím mojí vysněnou červeno - černou kostkovanou košili. To bych ale nebyla já, abych neměla štěstí a oni ji zrovna neměli, takže budu muset jít jinam.
Nakonec jsme se zastavily v DM, kde jsem si koupila lak na nehty a baby lips s řasenkou, ségra si 
vzala řasenku a já baby lips.






(Omlouvám se za kvalitu fotek, ale je to focené večer a navíc mobilem)


Žádné komentáře:

Okomentovat