sobota 10. května 2014

Dover #1

Rozhodla jsem se, že vám sem přidám pár fotek z pláže v Doveru, tyto jsou sice focené iPhonem 5S, ale někdy dodám i fotky focené zrcadlovkou. Těch je totiž mnohem víc, než z iPhonu. Nejspíš později přidám i fotky z Londýna.







11 komentářů:

  1. Na to, že je to focené iPhonem tak skvělý fotky :) (y)

    OdpovědětVymazat
  2. iphone má dobrý foťák :) jinak boží fotky!! :)
    http://lovesomuchthings.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. miluju tvuj blog! tvé příspěvký mě strašně baví a nenudím se u nich, jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  4. Si fakt krásná ! <3

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, byla jsme nominovaná na Liebster Award a jednou z podmínek je nominovat dalších 11 blogerů. Já jsem nominovala i tebe. Byla bych ráda kdybys navštívila můj blog a zapojila se do TAGU ;)

    OdpovědětVymazat