sobota 18. ledna 2014

My everyday makeup routine

Moje každodenní rutina aneb jak ze sebe dělám člověka?
Moje sobota obsahovala jenom jídlo, postel a hlasitou muziku, tak jsem si řekla, že bych mohla natočit další video.
Pokud jste zpozorovali fleky na mém obličeji již ze začátku, tak takový je můj obličej, nemám na něm absolutně nic, prostě je už takhle od přírody flekatý a jak můžete vidět, tak pleť nemám dokonalou.
Další chybka je ve stínech, na pravém oku mi to vytvořilo hnusný okraj a žádný přechod, takže to nevypadá hezky, ale co nadělám.
No a v poslední řadě obočí - nikdy se mi nepodaří ho udělat stejně a pokud máte problém s tím, že si ho maluji moc tmavé, tak je to váš problém. Mě se to líbí a budu si ho tak malovat i nadále.
Takže tady je video, doufám, že se vám bude líbit.


3 komentáře:

  1. Mohla bys ještě připsat, co všechno si ve videu použila:)

    OdpovědětVymazat
  2. A pak prej že jsou kluci hnusný :DD ty si na sebe musíš napatlat kolečko všelijakejch kundovin abys aspoň neděsila lidi :DD

    OdpovědětVymazat