pondělí 11. listopadu 2013

What's on my iPhone?

Mysím, že nadpis mluví za vše, takže let's go !

 sooo, nejdřív moje nejvíc nejlepší tapeta ↑      



 Dále kod


První 'strana' - tam mám ty nejzákladnější aplikace, mám to tak, aby to pro mě bylo přehledné


 Tady je druhá 'strana'  která je už o něco víc obsáhlejší, takžee
Big Day lite určitě znáte, je to odpočítávač dnů
Soundcloud - je v podstatě přehrávač, ale jsou tam spíše remixy, ( pokud neznáte remixy od Oscara Wylde, tak to rychle napravte)
Instavideo - do videa se dá úřidat písnička a nejake efekty
Wish - MILUJU tu aplikaci, mate tam v podstatě eshop obalů, oblečení a tak
SquareadyV - tuhle aplikace jsem dlouho hledala, v téhle aplikaci se dá udělat ten bílý rámeček (děkuju kamarádce Josí, sem fakt happy že jí konečně mám)
 Nástroje :
Překladač google - netřeba slov
Free MP3 - tam si stahuju občas nejakou písničku
 My social life:
Konečně, jedna z mých nejoblíbenějších rubrik
Myslím, že twitter facebook, messenger, ask a youtube všichni znáte
WhatsApp - v podstatě píšete sms zadarmo
Snapchat, ahhh miluju tu aplikaci, chatujete s lidma pomocí fotek a videí
 Photography:
Instagram - sdílení fotek, miluju <3
Retrica - tuhle aplikaci už nepoužívám,  každopádně tam máte spoustu efektů a rámečků
Vine - miluju a maluju, něco jako instagram, ale můžete tam dělat jenom sedmisekundová videa
Weheartit - sdílení fotek
Instasize - bílé rámečky
VSCOcam - nejlepší upravovač fotek
Video star - tam můžete dělat videa s hudebním podkladem
Reflection - zdrcadlení fotek

 Photography 2 :
symbolgram - různé tvary, které přidáte na fotku
Moldiv - texty na fotky
Instacollage - koláže
Clone Camera - v podstatě se můžete naklonovat, že na fotce jste dvakrát
iMovie - za tuhle aplikaci se platí, video můžete sestříhat, přidat hudbu, efekty, ale štve m, že je potom velikost videa malá
PicsAt - v této aplikaci toho můžete dělat vážně hodně, od koláží po přidávání textu do fotek
Instavideo - hudba do videa
Instavideo- zase nějaké efekty do videa, zrychlení a zpomalení videa

 A nakonec hry, kde mám jen tyhle dvě a asi je znáte, hry vůbec nehraju, takže tak :)

Tak to je asi všechno, so bye :)


1 komentář: