neděle 15. září 2013

LAZY WEEKEND

Celý víkend jsem doma a v podstatě jen ležím v posteli, nebo uklízím pokoj.
Zítra zase škola? No fakt se mi tam nechce.
Každopádně asi víte, že jsou dny Marianne ( Nebo jak se to píše?)
To jsou slevy snad v každém obchoďáku v praze(nevím jesti i někde jinde) když máte nějake ty kupony. Tak jsme šly já, mamka a ségra nakupovat.
                                  | omlouvám se za špatnou kvalitu, focene mobilem |



1. Šedive tílko s nápisem ve přeedu a ze zadu je celé takhle popsane z H&M , už jsem ho chtěla další dobu, stálo něco okolo 250 korun, ale se slevou bylo levnější.
2. Obyčejný černý  svetr z Tally Weijl, jsem na sebe naštvaná, protože sem si zkoušela S, ale bylo mi velké, tak sem si vzala XS a šla ho zaplatit, jenže doma jsem zistila, že je to XXS, ale i tak mi naštěstí je. stál 520 korun.
3. Náramek z claires, který mě stál 120 korun.
4. Koženková bunda s kožíškem, jetě někdy jí nafotím lépe, ale jsem z ní naprosto happy, je z Cropp Townu, bez slevy stála 1200 kč a se slevou 800 :)
5. Velká taška z H&M, naprosto jí miluju, stála 1000 korun, ale je obrovská a do školy a na tréninky jí určitě využiju.
6. Poslední věc je knížka o 1D, kterou jsem taky chtěla delší dobu, stála 250 korun a je z nějakeho obchodu s knihama:D



                                                              sooo ahoj!

Žádné komentáře:

Okomentovat